Serie släpp

| Postat i: Allmänt, Serier
0
Veckan som kommer har jag sätt fram emot när det gäller tv-serie fronten då nya avsnitt av serierna jag följer just nu släpps.
 
- På tisdag släpps nytt avsnitt av Twisted, det är avsnitt 14 som heter "Home is where the hurt is". 
 
- På tisdags släpps också ett nytt avsnitt av Chicago Fire, jag har längtat väldigt mycket efter de här avsnittet då det är varit upphåll i serien ett tag nu och det sista avsnittet de sände förra gången avslutades med en otrolig cliffhanger! Det är program 14 säsong 2 och avsnittet heter "Virgin skin"
 
- Den sista pregramsläppet jag ser fram emot (mest av alla!!) är Chicago fire. Dom har också haft en paus i serien men bara i ca 2 veckor. Avsnittet släps på onsdag är nummer 6, det heter "Conventions" 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till Serie släpp





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: