Gossip Girl

| Postat i: Drama, Serier
0
Idag såg jag klart de sista 4 avsnitten av Gossip Girl säsong 6 som även är den sista :( Jag älskar den här serien men hela den här säsongen har varit lite av en besvikelse då den i princip har kretsat runt samma problem hela tiden. Det är kanske därför det har tagit så lång tid för mig att se klart hela också eftersom att det stundvis har varit väldigt segt att se på den! (Jag säger inte att ni inte ska se Gossip girl för det borde ni!) Men idag såg jag som sagt klart serien och det sista avsnittet som heter New York, I love you XOXO gjorde det verkligen värt att ha kämpat igenom säsongen! Det var så bra och jag älskar slutet, inte för tråkigt men inte heller överspelat, det var enkelt och fint! 
 
Om ni inte vill ha en spoiler så borde ni inte läsa texten under!!
 
  • När chuck äntligen får sitt företag för sig själv och Bass dör är det faktiskt en lättnad. Förut har jag faktistk inte gillat honom men när jag sätt honom kämpa i ca 6 säsonger för det där företager tycker jag att han är värd det i slutet och det viktigaste är att Blair äntligen får honom och de gifter sig! 
  • Haha jag älskade Dan i början men när han släpte den där boken blev han den nya Chuck i mina ögon, det nya hat objektet. Haha helt idiotisk enligt mig! Men nu på slutet så förlåter jag honom iallafall då han typ fick chansen att förklara sig och gottgöra allt. Och att han var Gossip girl!? Haha jag misstänkte faktiskt honom ett tag men sedan släpte jag det så det kom både som en chock och på samma gång inte. + jag är glad att han och Serena gifte sig i slutet! 
 
Hittills till Gossip Girl





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: