LOL

| Postat i: Drama, Komedi, Romantik
0
Igår såg jag en av mina absolut favoritfilmer som heter LOL. Den här filmen har jag sett hur många gånger som helst och den blir nästan bara bättre och bättre för varje gång! 
 
Filmen handlar om Lola och man får följa allt som har med hennes liv att göra det vill säga, hennes familj, kärlek och vänner. Det är ganska svårt att förklara filmen för egentligen handlar den om allt och inget, den handlar om livet som ung helt enkelt. 
 
Den här filmen äklsar jag som sagt och den får utan tvekan 10 av 10 i betyg, hade jag kunnat ge den mer så hade den fått det!! 
 
Ett plus fö för Miley och Douglas som gör sina roller som Lola och Kyle så himla bra, deras kemi lyfter verkligen filmen!
 
Genre: Komedi. drama, romans
Skådespelare: Miley Cyrus, Douglas Booth, Bridget Brown, Demi Moore
Regissör: Lisa Azuelos 
 
 
Hittills till LOL





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: